sobota, 26 listopada 2016

Dzień z muzyką Anny Jantar.

W dalszym ciągu w moim kulturalnym rankingu na pierwszym miejscu muzyka ustępuje miejsca literaturze. Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami piosenkami Anny Jantar. Jednak nie będą to jej największe hity, lecz utwory, których być może nawet nie znacie.  Sama odkryłam je kilka tygodni temu. Miłego słuchania. 


1) Ja nie mogłam mieć serc dwóch - autor tekstu Wojciech Mann, kompozytor Piotr Figiel, rok powstania 1974.
 
2) Mamy dla siebie siebie - autor tekstu Janusz Kondratowicz, kompozytor Marian Zimiński, rok powstania 1975.
 

 3) Polubiłam pejzaż ten - autor tekstu Stanisław Halny, kompozytor Marian Zimiński, rok powstania 1974.
 4)Tak wiele jest radości - autor tekstu Jacek Korczakowski, kompozytor Adam Skorupka, rok powstania  1974. 
 5) Jaki jesteś jeszcze nie wiem - autor tekstu Andrzej Kuryło, kompozytor Wojciech Trzciński, rok powstania 1974. 
6) Dzień Nadziei - autor tekstu Wojciech Młynarski, kompozytor Jarosław Kukulski, rok powstania 1975. 
Na  dziś to już wszystkie utwory.  Może powstanie kolejny taki post tyle, że już z innym artystą w roli głównej ? Co Wy na to ? Wszystkich, którzy czekają na teksty związane z literaturą oraz wpisy projektowe uspokajam wszystko w swoim czasie. Braku weny, ani czasu  się nie przeskoczy, a tworzenie tekstów na szybko nie przyniesie nic dobrego. Zawsze liczyła się dla mnie nie ilość, a jakość tego co tutaj publikuję. Anne 18.  

7 komentarzy:

  1. Większość piosenek Anny Jantar bardzo do mnie trafia :) Mam jej kilka płyt winylowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anna Jantar miała naprawdę wspaniałe piosenki, które zawsze z miłą chęcią słucham. ;) Fajny pomysł na taki post "z artystą w roli głównej" i chętnie poczytałabym-posłuchała więcej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię twórczość Anny Jantar. Jej piosenki są ponadczasowe.

      Usuń
  4. Anna jest zaraz w mojej czołówce po innej Ani - German :) nic tak nie działa kojąco. Może następny post o twórczości pani German? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewam, że u mnie znalazłyby się głównie cięższe brzmienia ;) Dobrze jest czasem podzielić się swoimi odczuciami na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam głos Anny Jantar, czy tez jej córki, Natalii. Przecudowna kobieta była z Pani Jantar i wielka szkoda, że zginęła tak młodo... ;/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.