piątek, 25 października 2013

Małe wytłumaczenie rocznica bloga i pytanie.

Dziś będzie krótko i na temat . Po pierwsze przepraszam Was  za tę ciszę która zapanowała ostatnio na blogu. Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka . Obowiązki uczelniane plus małe przeziębienie sprawiły, że przez ostanie dwa tygodnie  choć czytałam to nie miałam  weny  i też trochę siły na to  aby napisać recenzje. Na  szczęście  już wyzdrowiałam i jutro wracam do przeglądania  oraz regularnego komentowania Waszych blogów . W tym całym zamieszaniu kompletnie zapomniałam  o  małej rocznicy . Otóż 11 października minęły  dokładnie dwa lata  od momentu założenia   bloga. W związku z tym chciałam  bardzo serdecznie podziękować przede wszystkim Wam czytelnikom  za to , że jesteście ze mną  , czytacie to co piszę komentujecie recenzje czy też dajecie wskazówki co do wyglądu strony . Słowo dziękuję należy się także wszystkim wydawnictwom  jak również samym autorom . To oni obdarzyli mnie zaufaniem  i nieustannie obdarowują świetnymi pozycjami do recenzji. Każda  nowa przesyłka cieszy tak samo mocno. Chciałabym   wspomnieć  też o   mojej koleżance, która  czuwa nad tym aby  teksty jakie   zamieszczam  nie zawierały błędów gramatycznych czy  interpunkcyjnych. Monika jeszcze raz bardzo  Ci dziękuję. 
 I tak na koniec wspomniane w tytule posta  pytanie   . Co ma znaleźć się w  kolejnym  poście ?
Recenzja powieści  Davida Thomasa " Mamusiu dlaczego?"  czy dyskusja , której temat brzmiał będzie "Blogosfera kopalnią inspiracji" .  Decyzja należy do Was .


11 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrówka i do nas. Może być recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 blogowych urodzin. Jak ten czas szybko leci:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! A chętnie przeczytałabym posta na temat: "Blogosfera kopalnią inspiracji" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego :) Ja najchętniej przeczytam recenzję

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji dwóch latek. Jesteś już doświadczoną blogerką :)
    Ja głosuję na dyskusję o blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego i bardziej czekam na dyskusję. :)

    Everyday Book

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi to wszystko jedno, wracaj do zdrowia i powodzenia w blogowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wytrwałości o czym świadczy te dwa latka.
    I kolejnych lat życzę.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.