środa, 24 kwietnia 2013

Konkurs fotograficzny Dom Pana Cogito.

Ostatnio na mojej skrzynce e- mail znalazłam informacje o  pewnym konkursie . Sama nie wezmę w nim  udziału , ale może ktoś z Was się skusi . Oto szczegóły.
Przygotowany przez Fundację im. Zbigniewa Herberta Konkurs „Dom Pana Cogito” ma na celu propagowanie zainteresowania literaturą i poezją, w szczególności poezją Zbigniewa Herberta oraz  rozwijanie wyobraźni przez łączenie sztuki, słowa i obrazu.
Zadaniem konkursowym jest  wykonanie zdjęcia inspirowanego twórczością Zbigniewa Herberta – jednym z wybranych utworów: „Dom”, „Architektura” lub „Domy Przedmieścia”. Zgłoszenia konkursowe nadsyłać można od 22 kwietnia do 19 maja 2013 roku poprzez specjalnie przygotowaną aplikację w serwisie Facebook na stronie Pan Cogito (https://www.facebook.com/Herbert.Pan.Cogito)
Zainteresowanych zapraszam do udziału a do wszystkich czytelników bloga mam pytanie Czytaliście wiersze Zbigniewa Herberta ? Lubicie jego poezję?  . Dziś krótko i na temat a już jutro pojawi się recenzja kolejnej książki Cathy  Glass.
Miłego dnia .
Anne 18.

2 komentarze:

  1. Ja też nie skorzystam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię poezji i nie czytałam nic Zbigniewa Herberta, ale być może ktoś znajdzie się chętny na powyższy konkurs.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.