środa, 9 stycznia 2013

Informacja od platformy Audeo.

W ostatni piątek platforma Audeo pl  ruszyła z akcją   udostępniania audiobooka Sherlock Holmes. Pies Baskervillów"( oczywiście nieodpłatnie).. Oto link do oferty: https://www.facebook.com/audeo.polska/posts/527432560608701
Ja raczej się nie skuszę ale może ktoś z Was kiedyś będzie chciał posłuchać o słynnym  detektywie  .
Ps kolejna recenzja pojawi się w piątek lub sobotę . Tym razem  będzie to opinia o książce"Odette i inne historie miłosne".

6 komentarzy:

  1. Mam to opowiadanie, więc sobie odpuszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie również doszła ta informacja. Bardzo miło ze strony platformy Audeo, że zechcieli udostępnić audiobooka za darmo. Co prawda, ja raczej nie skorzystam, ponieważ niezbyt przepadam za Sherlockiem Holmesem, ale na pewno wiele osób skusi się na to. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ściągnęłam jakiś czas temu, bo nie znam opowieści o Sherlocku (wstyd się przyznać!), ale nie wiem, czy przekonam się do audiobooka... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam Cię do zabawy "Liebster Blog Award". Wszelakie dalsze info znajduje się na moim blogu: http://kochamyczytac.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wygrałam tego audiobooka swego czasu w konkursie Zbrodni w Bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę jednak książki w wersji papierowej :)
    www.recenzje-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku. Witaj na blogu Książki Warte Przeczytania. Dziękuję, że tu zajrzałeś i przeczytałeś to, co dla Ciebie napisałam. Jeśli masz ochotę zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Anne 18.